آ
-
آستانه سودمندی
فرگشت (تکامل)، رفع نارسایی ها و بهینه سازی نظریه پایه ور [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 148-165]
-
آموزشی-ترویجی
تحلیل عاملهای مؤثر در پذیرش کشت کلزا توسط کشاورزان شهرستان جوانرود [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 29-49]
-
آموزش عالی
برآورد نیروی انسانی دانشآموخته دانشگاهی مورد نیاز بخش دامپزشکی; ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته دامپزشکی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 164-180]
-
آموزش عالی
بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت آموزش در دانشکده کشاورزی دانشگاه هرات، افغانستان [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 73-94]
-
آموزش عالی
برآورد شمار دانش آموخته دانشگاهی علوم دامی مورد نیازکشور [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 11-22]
-
آموزش عالی
عامل های تأثیرگذار بر شایستگی های کارآفرینی اعضای تعاونی دانش آموختگان علوم دامی لرستان [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 67-85]
-
آموزش عالی
نقش موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در پیش بینی شناسه های دانشجو ودانش آموخته ماهر منابع طبیعی مورد نیاز کشور در سال 1403 [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 50-66]
-
آموزش کارآفرینی
چارچوب مفهومی خبرگانی کسبوکارآفرینی دانشجویی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 171-194]
-
آموزش کشاورزی
عاملهای موثر بر کاهش انگیزه و گرایش پسران روستایی بخش بهاران شهرستان گرگان به حرفه کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 36-56]
-
آموزشگران کشاورزی
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط آموزشگران کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 87-110]
-
آموزش مستمر
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط آموزشگران کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 87-110]
ا
-
اثربخشی ناظرین
نقش مولفه های آموزشی و اجتماعی بر اثربخشی مهندسین ناظر(مورد مطالعه: کلزاکاران شرق استان گلستان) [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 39-55]
-
استان تهران
ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزشی ترویجی کارآفرینی برتقویت رفتار کارآفرینانه زنان روستایی عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی استان تهران [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 91-113]
-
استان لرستان
راهبردهای آموزشی و پژوهشی مدیران و اعضای منتخب هیات علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 150-171]
-
اشتغال دانش آموختگان
برآورد نیروی انسانی دانش آموخته دانشگاهی برای جذب در رشته های اقتصاد، ترویج و آموزش، توسعه کشاورزی و روستایی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 95-121]
-
افغانستان
بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت آموزش در دانشکده کشاورزی دانشگاه هرات، افغانستان [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 73-94]
-
اقتصاد وترویج وتوسعه کشاورزی
برآورد نیروی انسانی دانش آموخته دانشگاهی برای جذب در رشته های اقتصاد، ترویج و آموزش، توسعه کشاورزی و روستایی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 95-121]
-
الگوی راهبردی
راهبردهای آموزشی و پژوهشی مدیران و اعضای منتخب هیات علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 150-171]
-
امیدواری
تحلیل نیت کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی بر اساس سرمایه روانشناختی و انطباق پذیری مسیر شغلی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 57-72]
-
انتخاب رشته
ساخت پرسشنامه علل انتخاب رشته تحصیلی با تأکید بر رشته مهندسی کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 69-90]
ب
-
باور به خودکارآمدی
بررسی رابطهی بین سازههای نظریه رفتار برنامهریزی شده با عدم گرایش دانشآموزان به تحصیل در شاخه کاردانش کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 133-147]
-
برآورد نیروی انسانی
برآورد نیروی انسانی دانش آموخته دانشگاهی مورد نیاز در رشته های مکانیک بیوسیستم، مکانیزاسیون و ماشین های کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 122-138]
-
برآورد نیروی انسانی
شمار مورد نیازکشوربه دانشجویان رشته شیلات و آبزیان در سال 1403 [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 56-68]
-
برآورد نیروی انسانی
برآورد نیروی انسانی دانشآموخته دانشگاهی گرایش باغبانی مورد نیاز کشور بر پایه ماده 21 بهره وری کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 11-28]
-
برنامه ریزی و برآورد نیروی انسانی
نیاز سنجی و برآورد نیروی انسانی دانشگاهی مورد نیاز در رشتههای زیربخش صنایع تبدیلی و غذایی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 23-38]
پ
-
پایایی
ساخت پرسشنامه علل انتخاب رشته تحصیلی با تأکید بر رشته مهندسی کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 69-90]
-
پذیرش
تحلیل عاملهای مؤثر در پذیرش کشت کلزا توسط کشاورزان شهرستان جوانرود [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 29-49]
-
پذیرش
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط آموزشگران کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 87-110]
-
پسران روستایی
عاملهای موثر بر کاهش انگیزه و گرایش پسران روستایی بخش بهاران شهرستان گرگان به حرفه کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 36-56]
ت
-
تجزیه تحلیل نسبت ها
برآورد شمار دانش آموخته دانشگاهی علوم دامی مورد نیازکشور [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 11-22]
-
ترویج و آموزش کشاورزی
مدل افرازش کیفیت خدمات شبکه آموزش کشاورزی (شاک) از دیدگاه فراگیران [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 11-35]
-
تعاونی کشاورزی
عامل های تأثیرگذار بر شایستگی های کارآفرینی اعضای تعاونی دانش آموختگان علوم دامی لرستان [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 67-85]
-
تفاوت جنسیتی
مقایسه جنسیتی اثر خطی و غیر خطی پیشآیندهای الگوی قصد کارآفرینی در دانشجویان کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 139-163]
-
توسعه کشاورزی
عاملهای موثر بر کاهش انگیزه و گرایش پسران روستایی بخش بهاران شهرستان گرگان به حرفه کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 36-56]
-
تولید نظریه
فرگشت (تکامل)، رفع نارسایی ها و بهینه سازی نظریه پایه ور [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 148-165]
ج
-
جوانرود
تحلیل عاملهای مؤثر در پذیرش کشت کلزا توسط کشاورزان شهرستان جوانرود [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 29-49]
ح
-
حرفه کشاورزی
عاملهای موثر بر کاهش انگیزه و گرایش پسران روستایی بخش بهاران شهرستان گرگان به حرفه کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 36-56]
خ
-
خودکارآمدی
تحلیل نیت کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی بر اساس سرمایه روانشناختی و انطباق پذیری مسیر شغلی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 57-72]
د
-
دانش آموخته
نقش موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در پیش بینی شناسه های دانشجو ودانش آموخته ماهر منابع طبیعی مورد نیاز کشور در سال 1403 [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 50-66]
-
دانشآموخته
برآورد نیروی انسانی دانشآموخته دانشگاهی مورد نیاز بخش دامپزشکی; ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته دامپزشکی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 164-180]
-
دانش آموخته باغبانی
برآورد نیروی انسانی دانشآموخته دانشگاهی گرایش باغبانی مورد نیاز کشور بر پایه ماده 21 بهره وری کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 11-28]
-
دانشآموخته شیلات و آبزیان
شمار مورد نیازکشوربه دانشجویان رشته شیلات و آبزیان در سال 1403 [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 56-68]
-
دانش آموخته علوم دامی
برآورد شمار دانش آموخته دانشگاهی علوم دامی مورد نیازکشور [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 11-22]
-
دانشآموخته مکانیزاسیون کشاورزی
برآورد نیروی انسانی دانش آموخته دانشگاهی مورد نیاز در رشته های مکانیک بیوسیستم، مکانیزاسیون و ماشین های کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 122-138]
-
دانشجویان صنایع غذایی
نیاز سنجی و برآورد نیروی انسانی دانشگاهی مورد نیاز در رشتههای زیربخش صنایع تبدیلی و غذایی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 23-38]
-
دانشجویان کشاورزی
تحلیل نیت کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی بر اساس سرمایه روانشناختی و انطباق پذیری مسیر شغلی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 57-72]
-
دانشجویان کشاورزی
مقایسه جنسیتی اثر خطی و غیر خطی پیشآیندهای الگوی قصد کارآفرینی در دانشجویان کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 139-163]
-
دانش سبز
نقش مدیریت دانش سبز و تاثیر فناوری اطلاعات در پرورش گیاهان گلخانهای [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 114-132]
-
دانشکده کشاورزی دانشگاه هرات
بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت آموزش در دانشکده کشاورزی دانشگاه هرات، افغانستان [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 73-94]
-
دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی
راهبردهای آموزشی و پژوهشی مدیران و اعضای منتخب هیات علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 150-171]
-
دورههای آموزشی ترویجی کارآفرینی
ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزشی ترویجی کارآفرینی برتقویت رفتار کارآفرینانه زنان روستایی عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی استان تهران [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 91-113]
ر
-
راهبرد کسب و کار
نقش مدیریت دانش سبز و تاثیر فناوری اطلاعات در پرورش گیاهان گلخانهای [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 114-132]
-
رشته دامپزشکی
برآورد نیروی انسانی دانشآموخته دانشگاهی مورد نیاز بخش دامپزشکی; ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته دامپزشکی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 164-180]
-
رفتار
بررسی رابطهی بین سازههای نظریه رفتار برنامهریزی شده با عدم گرایش دانشآموزان به تحصیل در شاخه کاردانش کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 133-147]
-
رفتارشناسی
چارچوب مفهومی خبرگانی کسبوکارآفرینی دانشجویی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 171-194]
-
رفتار کارآفرینانه
ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزشی ترویجی کارآفرینی برتقویت رفتار کارآفرینانه زنان روستایی عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی استان تهران [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 91-113]
-
روایی
ساخت پرسشنامه علل انتخاب رشته تحصیلی با تأکید بر رشته مهندسی کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 69-90]
ز
-
زنان روستایی
ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزشی ترویجی کارآفرینی برتقویت رفتار کارآفرینانه زنان روستایی عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی استان تهران [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 91-113]
س
-
سرمایه اجتماعی
مقایسه جنسیتی اثر خطی و غیر خطی پیشآیندهای الگوی قصد کارآفرینی در دانشجویان کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 139-163]
-
سرمایه روانشناختی
مقایسه جنسیتی اثر خطی و غیر خطی پیشآیندهای الگوی قصد کارآفرینی در دانشجویان کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 139-163]
ش
-
شبکه آموزش کشاورزی (شاک)
مدل افرازش کیفیت خدمات شبکه آموزش کشاورزی (شاک) از دیدگاه فراگیران [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 11-35]
ص
-
صلاحیتها
عامل های تأثیرگذار بر شایستگی های کارآفرینی اعضای تعاونی دانش آموختگان علوم دامی لرستان [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 67-85]
-
صندوق اعتباری خرد
ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزشی ترویجی کارآفرینی برتقویت رفتار کارآفرینانه زنان روستایی عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی استان تهران [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 91-113]
ط
-
طراحی پرسشنامه
ساخت پرسشنامه علل انتخاب رشته تحصیلی با تأکید بر رشته مهندسی کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 69-90]
ع
-
عوامل محیطی
نقش مدیریت دانش سبز و تاثیر فناوری اطلاعات در پرورش گیاهان گلخانهای [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 114-132]
ف
-
فارغ التحصیلان
عامل های تأثیرگذار بر شایستگی های کارآفرینی اعضای تعاونی دانش آموختگان علوم دامی لرستان [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 67-85]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط آموزشگران کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 87-110]
-
فناوری سبز
نقش مدیریت دانش سبز و تاثیر فناوری اطلاعات در پرورش گیاهان گلخانهای [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 114-132]
ق
-
قانون افزایش بهرهوری
برآورد نیروی انسانی دانشآموخته دانشگاهی مورد نیاز بخش دامپزشکی; ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته دامپزشکی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 164-180]
-
قصد کارآفرینی
مقایسه جنسیتی اثر خطی و غیر خطی پیشآیندهای الگوی قصد کارآفرینی در دانشجویان کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 139-163]
ک
-
کارآفرینی
تحلیل نیت کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی بر اساس سرمایه روانشناختی و انطباق پذیری مسیر شغلی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 57-72]
-
کارآفرینی دانشجویی
چارچوب مفهومی خبرگانی کسبوکارآفرینی دانشجویی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 171-194]
-
کارآفرینی کشاورزی
عامل های تأثیرگذار بر شایستگی های کارآفرینی اعضای تعاونی دانش آموختگان علوم دامی لرستان [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 67-85]
-
کاردانش
بررسی رابطهی بین سازههای نظریه رفتار برنامهریزی شده با عدم گرایش دانشآموزان به تحصیل در شاخه کاردانش کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 133-147]
-
کارشناسان کشاورزی
عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط آموزشگران کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 87-110]
-
کد گذاری
فرگشت (تکامل)، رفع نارسایی ها و بهینه سازی نظریه پایه ور [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 148-165]
-
کشاورزان کلزاکار
تحلیل عاملهای مؤثر در پذیرش کشت کلزا توسط کشاورزان شهرستان جوانرود [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 29-49]
-
کیفیت آموزش
بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت آموزش در دانشکده کشاورزی دانشگاه هرات، افغانستان [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 73-94]
-
کیفیت خدمات آموزشی
مدل افرازش کیفیت خدمات شبکه آموزش کشاورزی (شاک) از دیدگاه فراگیران [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 11-35]
-
کلزاکاران
نقش مولفه های آموزشی و اجتماعی بر اثربخشی مهندسین ناظر(مورد مطالعه: کلزاکاران شرق استان گلستان) [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 39-55]
گ
-
گیاهان گلخانهای
نقش مدیریت دانش سبز و تاثیر فناوری اطلاعات در پرورش گیاهان گلخانهای [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 114-132]
-
گروه کانونی
نیاز سنجی و برآورد نیروی انسانی دانشگاهی مورد نیاز در رشتههای زیربخش صنایع تبدیلی و غذایی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 23-38]
م
-
مروجان کشاورزی
دیدگاه خبرگانی آموزش مهارتهای مدیریتی به مروجان کشاورزی کرمانشاه [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 111-149]
-
مشارکت اجتماعی
نقش مولفه های آموزشی و اجتماعی بر اثربخشی مهندسین ناظر(مورد مطالعه: کلزاکاران شرق استان گلستان) [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 39-55]
-
منابع طبیعی
نقش موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در پیش بینی شناسه های دانشجو ودانش آموخته ماهر منابع طبیعی مورد نیاز کشور در سال 1403 [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 50-66]
-
مهارت انسانی
دیدگاه خبرگانی آموزش مهارتهای مدیریتی به مروجان کشاورزی کرمانشاه [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 111-149]
-
مهارت بازاریابی
دیدگاه خبرگانی آموزش مهارتهای مدیریتی به مروجان کشاورزی کرمانشاه [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 111-149]
-
مهارت فنی
دیدگاه خبرگانی آموزش مهارتهای مدیریتی به مروجان کشاورزی کرمانشاه [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 111-149]
-
مهارت مدیریتی
دیدگاه خبرگانی آموزش مهارتهای مدیریتی به مروجان کشاورزی کرمانشاه [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 111-149]
-
مهندسی کشاورزی
ساخت پرسشنامه علل انتخاب رشته تحصیلی با تأکید بر رشته مهندسی کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 69-90]
ن
-
نیازسنجی
برآورد نیروی انسانی دانش آموخته دانشگاهی برای جذب در رشته های اقتصاد، ترویج و آموزش، توسعه کشاورزی و روستایی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 95-121]
-
نیازسنجی
برآورد نیروی انسانی دانشآموخته دانشگاهی مورد نیاز بخش دامپزشکی; ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته دامپزشکی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 164-180]
-
نیاز سنجی
نقش موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در پیش بینی شناسه های دانشجو ودانش آموخته ماهر منابع طبیعی مورد نیاز کشور در سال 1403 [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 50-66]
-
نیازسنجی آموزش عالی
برآورد نیروی انسانی دانش آموخته دانشگاهی مورد نیاز در رشته های مکانیک بیوسیستم، مکانیزاسیون و ماشین های کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 122-138]
-
نیازسنجی آموزش عالی
نیاز سنجی و برآورد نیروی انسانی دانشگاهی مورد نیاز در رشتههای زیربخش صنایع تبدیلی و غذایی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 23-38]
-
نیازسنجی آموزش عالی
شمار مورد نیازکشوربه دانشجویان رشته شیلات و آبزیان در سال 1403 [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 56-68]
-
نیاز سنجی آموزش عالی
برآورد نیروی انسانی دانشآموخته دانشگاهی گرایش باغبانی مورد نیاز کشور بر پایه ماده 21 بهره وری کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 11-28]
-
نیروی انسانی
برآورد شمار دانش آموخته دانشگاهی علوم دامی مورد نیازکشور [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 11-22]
-
نیروی انسانی
نقش موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در پیش بینی شناسه های دانشجو ودانش آموخته ماهر منابع طبیعی مورد نیاز کشور در سال 1403 [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 50-66]
-
نیروی انسانی متخصص
برآورد نیروی انسانی دانش آموخته دانشگاهی برای جذب در رشته های اقتصاد، ترویج و آموزش، توسعه کشاورزی و روستایی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 95-121]
-
نظام آموزش کشاورزی
برآورد نیروی انسانی دانش آموخته دانشگاهی مورد نیاز در رشته های مکانیک بیوسیستم، مکانیزاسیون و ماشین های کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 122-138]
-
نظریه پایه ور(بنیانی)
فرگشت (تکامل)، رفع نارسایی ها و بهینه سازی نظریه پایه ور [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 148-165]
-
نفوذ اجتماعی
نقش مولفه های آموزشی و اجتماعی بر اثربخشی مهندسین ناظر(مورد مطالعه: کلزاکاران شرق استان گلستان) [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 39-55]
-
نگرش
بررسی رابطهی بین سازههای نظریه رفتار برنامهریزی شده با عدم گرایش دانشآموزان به تحصیل در شاخه کاردانش کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 133-147]
-
نماد گذاری
فرگشت (تکامل)، رفع نارسایی ها و بهینه سازی نظریه پایه ور [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 148-165]
-
نوآوری
تحلیل عاملهای مؤثر در پذیرش کشت کلزا توسط کشاورزان شهرستان جوانرود [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 29-49]
ه
-
هنجار جامعه
بررسی رابطهی بین سازههای نظریه رفتار برنامهریزی شده با عدم گرایش دانشآموزان به تحصیل در شاخه کاردانش کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 133-147]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
مدل افرازش کیفیت خدمات شبکه آموزش کشاورزی (شاک) از دیدگاه فراگیران [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 11-35]
-
یادگیری تجربی
چارچوب مفهومی خبرگانی کسبوکارآفرینی دانشجویی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 171-194]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد