نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آستانه سودمندی فرگشت (تکامل)، رفع نارسایی ها و بهینه سازی نظریه پایه ور [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 148-165]
  • آموزشی-ترویجی تحلیل عامل‌های مؤثر در پذیرش کشت کلزا توسط کشاورزان شهرستان جوانرود [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 29-49]
  • آموزش عالی برآورد نیروی انسانی دانش‌آموخته دانشگاهی مورد نیاز بخش دامپزشکی; ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته دامپزشکی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 164-180]
  • آموزش عالی بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت آموزش در دانشکده کشاورزی دانشگاه هرات، افغانستان [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 73-94]
  • آموزش عالی برآورد شمار دانش آموخته دانشگاهی علوم دامی مورد نیازکشور [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 11-22]
  • آموزش عالی عامل های تأثیرگذار بر شایستگی های کارآفرینی اعضای تعاونی دانش آموختگان علوم دامی لرستان [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 67-85]
  • آموزش عالی نقش موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در پیش بینی شناسه های دانشجو ودانش آموخته ماهر منابع طبیعی مورد نیاز کشور در سال 1403 [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 50-66]
  • آموزش کارآفرینی چارچوب مفهومی خبرگانی کسب‌وکارآفرینی دانشجویی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 171-194]
  • آموزش کشاورزی عامل‌های موثر بر کاهش انگیزه و گرایش پسران روستایی بخش بهاران شهرستان گرگان به حرفه کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 36-56]
  • آموزشگران کشاورزی عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط آموزشگران کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 87-110]
  • آموزش مستمر عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط آموزشگران کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 87-110]

ا

  • اثربخشی ناظرین نقش مولفه های آموزشی و اجتماعی بر اثربخشی مهندسین ناظر(مورد مطالعه: کلزاکاران شرق استان گلستان) [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 39-55]
  • استان تهران ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزشی ترویجی کارآفرینی برتقویت رفتار کارآفرینانه زنان روستایی عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی استان تهران [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 91-113]
  • استان لرستان راهبردهای آموزشی و پژوهشی مدیران و اعضای منتخب هیات علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 150-171]
  • اشتغال دانش آموختگان برآورد نیروی انسانی دانش آموخته دانشگاهی برای جذب در رشته های اقتصاد، ترویج و آموزش، توسعه کشاورزی و روستایی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 95-121]
  • افغانستان بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت آموزش در دانشکده کشاورزی دانشگاه هرات، افغانستان [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 73-94]
  • اقتصاد وترویج وتوسعه کشاورزی برآورد نیروی انسانی دانش آموخته دانشگاهی برای جذب در رشته های اقتصاد، ترویج و آموزش، توسعه کشاورزی و روستایی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 95-121]
  • الگوی راهبردی راهبردهای آموزشی و پژوهشی مدیران و اعضای منتخب هیات علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 150-171]
  • امیدواری تحلیل نیت کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی بر اساس سرمایه روانشناختی و انطباق پذیری مسیر شغلی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 57-72]
  • انتخاب رشته ساخت پرسشنامه علل انتخاب رشته تحصیلی با تأکید بر رشته مهندسی کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 69-90]

ب

  • باور به خودکارآمدی بررسی رابطه‌ی بین سازه‌های نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده با عدم گرایش دانش‌آموزان به تحصیل در شاخه کاردانش کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 133-147]
  • برآورد نیروی انسانی برآورد نیروی انسانی دانش آموخته دانشگاهی مورد نیاز در رشته های مکانیک بیوسیستم، مکانیزاسیون و ماشین های کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 122-138]
  • برآورد نیروی انسانی شمار مورد نیازکشوربه دانش‌جویان رشته شیلات و آبزیان در سال 1403 [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 56-68]
  • برآورد نیروی انسانی برآورد نیروی انسانی دانش‌آموخته دانشگاهی گرایش باغبانی مورد نیاز کشور بر پایه ماده 21 بهره وری کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 11-28]
  • برنامه ریزی و برآورد نیروی انسانی نیاز سنجی و برآورد نیروی انسانی دانشگاهی مورد نیاز در رشته‌های زیربخش صنایع تبدیلی و غذایی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 23-38]

پ

  • پایایی ساخت پرسشنامه علل انتخاب رشته تحصیلی با تأکید بر رشته مهندسی کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 69-90]
  • پذیرش تحلیل عامل‌های مؤثر در پذیرش کشت کلزا توسط کشاورزان شهرستان جوانرود [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 29-49]
  • پذیرش عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط آموزشگران کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 87-110]
  • پسران روستایی عامل‌های موثر بر کاهش انگیزه و گرایش پسران روستایی بخش بهاران شهرستان گرگان به حرفه کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 36-56]

ت

  • تجزیه تحلیل نسبت ها برآورد شمار دانش آموخته دانشگاهی علوم دامی مورد نیازکشور [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 11-22]
  • ترویج و آموزش کشاورزی مدل افرازش کیفیت خدمات شبکه آموزش کشاورزی (شاک) از دیدگاه فراگیران [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 11-35]
  • تعاونی کشاورزی عامل های تأثیرگذار بر شایستگی های کارآفرینی اعضای تعاونی دانش آموختگان علوم دامی لرستان [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 67-85]
  • تفاوت جنسیتی مقایسه جنسیتی اثر خطی و غیر خطی پیش‌آیندهای الگوی قصد کارآفرینی در دانشجویان کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 139-163]
  • توسعه کشاورزی عامل‌های موثر بر کاهش انگیزه و گرایش پسران روستایی بخش بهاران شهرستان گرگان به حرفه کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 36-56]
  • تولید نظریه فرگشت (تکامل)، رفع نارسایی ها و بهینه سازی نظریه پایه ور [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 148-165]

ج

  • جوانرود تحلیل عامل‌های مؤثر در پذیرش کشت کلزا توسط کشاورزان شهرستان جوانرود [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 29-49]

ح

  • حرفه کشاورزی عامل‌های موثر بر کاهش انگیزه و گرایش پسران روستایی بخش بهاران شهرستان گرگان به حرفه کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 36-56]

خ

  • خودکارآمدی تحلیل نیت کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی بر اساس سرمایه روانشناختی و انطباق پذیری مسیر شغلی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 57-72]

د

  • دانش آموخته نقش موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در پیش بینی شناسه های دانشجو ودانش آموخته ماهر منابع طبیعی مورد نیاز کشور در سال 1403 [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 50-66]
  • دانش‌آموخته برآورد نیروی انسانی دانش‌آموخته دانشگاهی مورد نیاز بخش دامپزشکی; ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته دامپزشکی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 164-180]
  • دانش آموخته باغبانی برآورد نیروی انسانی دانش‌آموخته دانشگاهی گرایش باغبانی مورد نیاز کشور بر پایه ماده 21 بهره وری کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 11-28]
  • دانش‌آموخته شیلات و آبزیان شمار مورد نیازکشوربه دانش‌جویان رشته شیلات و آبزیان در سال 1403 [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 56-68]
  • دانش آموخته علوم دامی برآورد شمار دانش آموخته دانشگاهی علوم دامی مورد نیازکشور [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 11-22]
  • دانش‌آموخته مکانیزاسیون کشاورزی برآورد نیروی انسانی دانش آموخته دانشگاهی مورد نیاز در رشته های مکانیک بیوسیستم، مکانیزاسیون و ماشین های کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 122-138]
  • دانشجویان صنایع غذایی نیاز سنجی و برآورد نیروی انسانی دانشگاهی مورد نیاز در رشته‌های زیربخش صنایع تبدیلی و غذایی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 23-38]
  • دانشجویان کشاورزی تحلیل نیت کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی بر اساس سرمایه روانشناختی و انطباق پذیری مسیر شغلی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 57-72]
  • دانشجویان کشاورزی مقایسه جنسیتی اثر خطی و غیر خطی پیش‌آیندهای الگوی قصد کارآفرینی در دانشجویان کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 139-163]
  • دانش سبز نقش مدیریت دانش سبز و تاثیر فناوری اطلاعات در پرورش گیاهان گلخانه‌ای [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 114-132]
  • دانشکده کشاورزی دانشگاه هرات بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت آموزش در دانشکده کشاورزی دانشگاه هرات، افغانستان [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 73-94]
  • دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی راهبردهای آموزشی و پژوهشی مدیران و اعضای منتخب هیات علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 150-171]
  • دوره‌های آموزشی ترویجی کارآفرینی ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزشی ترویجی کارآفرینی برتقویت رفتار کارآفرینانه زنان روستایی عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی استان تهران [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 91-113]

ر

  • راهبرد کسب و کار نقش مدیریت دانش سبز و تاثیر فناوری اطلاعات در پرورش گیاهان گلخانه‌ای [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 114-132]
  • رشته دامپزشکی برآورد نیروی انسانی دانش‌آموخته دانشگاهی مورد نیاز بخش دامپزشکی; ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته دامپزشکی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 164-180]
  • رفتار بررسی رابطه‌ی بین سازه‌های نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده با عدم گرایش دانش‌آموزان به تحصیل در شاخه کاردانش کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 133-147]
  • رفتارشناسی چارچوب مفهومی خبرگانی کسب‌وکارآفرینی دانشجویی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 171-194]
  • رفتار کارآفرینانه ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزشی ترویجی کارآفرینی برتقویت رفتار کارآفرینانه زنان روستایی عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی استان تهران [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 91-113]
  • روایی ساخت پرسشنامه علل انتخاب رشته تحصیلی با تأکید بر رشته مهندسی کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 69-90]

ز

  • زنان روستایی ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزشی ترویجی کارآفرینی برتقویت رفتار کارآفرینانه زنان روستایی عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی استان تهران [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 91-113]

س

  • سرمایه اجتماعی مقایسه جنسیتی اثر خطی و غیر خطی پیش‌آیندهای الگوی قصد کارآفرینی در دانشجویان کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 139-163]
  • سرمایه روان‏شناختی مقایسه جنسیتی اثر خطی و غیر خطی پیش‌آیندهای الگوی قصد کارآفرینی در دانشجویان کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 139-163]

ش

  • شبکه آموزش کشاورزی (شاک) مدل افرازش کیفیت خدمات شبکه آموزش کشاورزی (شاک) از دیدگاه فراگیران [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 11-35]

ص

  • صلاحیت‌ها عامل های تأثیرگذار بر شایستگی های کارآفرینی اعضای تعاونی دانش آموختگان علوم دامی لرستان [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 67-85]
  • صندوق اعتباری خرد ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزشی ترویجی کارآفرینی برتقویت رفتار کارآفرینانه زنان روستایی عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی استان تهران [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 91-113]

ط

  • طراحی پرسشنامه ساخت پرسشنامه علل انتخاب رشته تحصیلی با تأکید بر رشته مهندسی کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 69-90]

ع

  • عوامل محیطی نقش مدیریت دانش سبز و تاثیر فناوری اطلاعات در پرورش گیاهان گلخانه‌ای [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 114-132]

ف

  • فارغ التحصیلان عامل های تأثیرگذار بر شایستگی های کارآفرینی اعضای تعاونی دانش آموختگان علوم دامی لرستان [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 67-85]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط آموزشگران کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 87-110]
  • فناوری سبز نقش مدیریت دانش سبز و تاثیر فناوری اطلاعات در پرورش گیاهان گلخانه‌ای [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 114-132]

ق

  • قانون افزایش بهره‌وری برآورد نیروی انسانی دانش‌آموخته دانشگاهی مورد نیاز بخش دامپزشکی; ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته دامپزشکی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 164-180]
  • قصد کارآفرینی مقایسه جنسیتی اثر خطی و غیر خطی پیش‌آیندهای الگوی قصد کارآفرینی در دانشجویان کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 139-163]

ک

  • کارآفرینی تحلیل نیت کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی بر اساس سرمایه روانشناختی و انطباق پذیری مسیر شغلی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 57-72]
  • کارآفرینی دانشجویی چارچوب مفهومی خبرگانی کسب‌وکارآفرینی دانشجویی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 171-194]
  • کارآفرینی کشاورزی عامل های تأثیرگذار بر شایستگی های کارآفرینی اعضای تعاونی دانش آموختگان علوم دامی لرستان [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 67-85]
  • کاردانش بررسی رابطه‌ی بین سازه‌های نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده با عدم گرایش دانش‌آموزان به تحصیل در شاخه کاردانش کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 133-147]
  • کارشناسان کشاورزی عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط آموزشگران کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 87-110]
  • کد گذاری فرگشت (تکامل)، رفع نارسایی ها و بهینه سازی نظریه پایه ور [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 148-165]
  • کشاورزان کلزاکار تحلیل عامل‌های مؤثر در پذیرش کشت کلزا توسط کشاورزان شهرستان جوانرود [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 29-49]
  • کیفیت آموزش بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت آموزش در دانشکده کشاورزی دانشگاه هرات، افغانستان [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 73-94]
  • کیفیت خدمات آموزشی مدل افرازش کیفیت خدمات شبکه آموزش کشاورزی (شاک) از دیدگاه فراگیران [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 11-35]
  • کلزاکاران نقش مولفه های آموزشی و اجتماعی بر اثربخشی مهندسین ناظر(مورد مطالعه: کلزاکاران شرق استان گلستان) [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 39-55]

گ

  • گیاهان گلخانه‌ای نقش مدیریت دانش سبز و تاثیر فناوری اطلاعات در پرورش گیاهان گلخانه‌ای [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 114-132]
  • گروه کانونی نیاز سنجی و برآورد نیروی انسانی دانشگاهی مورد نیاز در رشته‌های زیربخش صنایع تبدیلی و غذایی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 23-38]

م

  • مروجان کشاورزی دیدگاه خبرگانی آموزش مهارت‌های مدیریتی به مروجان کشاورزی کرمانشاه [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 111-149]
  • مشارکت اجتماعی نقش مولفه های آموزشی و اجتماعی بر اثربخشی مهندسین ناظر(مورد مطالعه: کلزاکاران شرق استان گلستان) [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 39-55]
  • منابع طبیعی نقش موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در پیش بینی شناسه های دانشجو ودانش آموخته ماهر منابع طبیعی مورد نیاز کشور در سال 1403 [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 50-66]
  • مهارت انسانی دیدگاه خبرگانی آموزش مهارت‌های مدیریتی به مروجان کشاورزی کرمانشاه [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 111-149]
  • مهارت بازاریابی دیدگاه خبرگانی آموزش مهارت‌های مدیریتی به مروجان کشاورزی کرمانشاه [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 111-149]
  • مهارت‌ فنی دیدگاه خبرگانی آموزش مهارت‌های مدیریتی به مروجان کشاورزی کرمانشاه [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 111-149]
  • مهارت مدیریتی دیدگاه خبرگانی آموزش مهارت‌های مدیریتی به مروجان کشاورزی کرمانشاه [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 111-149]
  • مهندسی کشاورزی ساخت پرسشنامه علل انتخاب رشته تحصیلی با تأکید بر رشته مهندسی کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 69-90]

ن

  • نیازسنجی برآورد نیروی انسانی دانش آموخته دانشگاهی برای جذب در رشته های اقتصاد، ترویج و آموزش، توسعه کشاورزی و روستایی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 95-121]
  • نیازسنجی برآورد نیروی انسانی دانش‌آموخته دانشگاهی مورد نیاز بخش دامپزشکی; ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته دامپزشکی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 164-180]
  • نیاز سنجی نقش موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در پیش بینی شناسه های دانشجو ودانش آموخته ماهر منابع طبیعی مورد نیاز کشور در سال 1403 [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 50-66]
  • نیازسنجی آموزش عالی برآورد نیروی انسانی دانش آموخته دانشگاهی مورد نیاز در رشته های مکانیک بیوسیستم، مکانیزاسیون و ماشین های کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 122-138]
  • نیازسنجی آموزش عالی نیاز سنجی و برآورد نیروی انسانی دانشگاهی مورد نیاز در رشته‌های زیربخش صنایع تبدیلی و غذایی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 23-38]
  • نیازسنجی آموزش عالی شمار مورد نیازکشوربه دانش‌جویان رشته شیلات و آبزیان در سال 1403 [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 56-68]
  • نیاز سنجی آموزش عالی برآورد نیروی انسانی دانش‌آموخته دانشگاهی گرایش باغبانی مورد نیاز کشور بر پایه ماده 21 بهره وری کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 11-28]
  • نیروی انسانی برآورد شمار دانش آموخته دانشگاهی علوم دامی مورد نیازکشور [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 11-22]
  • نیروی انسانی نقش موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در پیش بینی شناسه های دانشجو ودانش آموخته ماهر منابع طبیعی مورد نیاز کشور در سال 1403 [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 50-66]
  • نیروی انسانی متخصص برآورد نیروی انسانی دانش آموخته دانشگاهی برای جذب در رشته های اقتصاد، ترویج و آموزش، توسعه کشاورزی و روستایی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 95-121]
  • نظام آموزش کشاورزی برآورد نیروی انسانی دانش آموخته دانشگاهی مورد نیاز در رشته های مکانیک بیوسیستم، مکانیزاسیون و ماشین های کشاورزی [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 122-138]
  • نظریه پایه ور(بنیانی) فرگشت (تکامل)، رفع نارسایی ها و بهینه سازی نظریه پایه ور [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 148-165]
  • نفوذ اجتماعی نقش مولفه های آموزشی و اجتماعی بر اثربخشی مهندسین ناظر(مورد مطالعه: کلزاکاران شرق استان گلستان) [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 39-55]
  • نگرش بررسی رابطه‌ی بین سازه‌های نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده با عدم گرایش دانش‌آموزان به تحصیل در شاخه کاردانش کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 133-147]
  • نماد گذاری فرگشت (تکامل)، رفع نارسایی ها و بهینه سازی نظریه پایه ور [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 148-165]
  • نوآوری تحلیل عامل‌های مؤثر در پذیرش کشت کلزا توسط کشاورزان شهرستان جوانرود [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 29-49]

ه

  • هنجار جامعه بررسی رابطه‌ی بین سازه‌های نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده با عدم گرایش دانش‌آموزان به تحصیل در شاخه کاردانش کشاورزی [دوره 15، شماره 65، 1402، صفحه 133-147]

ی

  • یادگیری الکترونیکی مدل افرازش کیفیت خدمات شبکه آموزش کشاورزی (شاک) از دیدگاه فراگیران [دوره 15، شماره 64، 1402، صفحه 11-35]
  • یادگیری تجربی چارچوب مفهومی خبرگانی کسب‌وکارآفرینی دانشجویی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 15، شماره 66، 1402، صفحه 171-194]